top of page
Search

גילוי הייעוד האישי- סדנא שמשנה חיים!


"הייעוד בחיים הוא הסיבה להימצאותנו על פני כדור הארץ. זה הדבר שנועדנו להגשים, המתנה שנועדנו להביא לעולם. זה ביטוי קבוע -24 שעות ביממה, יום אחר יום- של מה שאתה כאשר אתה ממצה את מלוא הפוטנציאל שלך". ציטוט מהספר "אימון קו-אקטיבי".

הייעוד אינו הטייטל שלך (רופא, מהנדס, מורה) אלא השירות שבאת לתת לעולם. הייעוד הוא ערכי ומבטא מהו החותם, ההשפעה, הרישום שבאתם לבצע ולהשאיר פה בעולם הפיזי (לעזור לבני אדם לצאת מאיזור הנוחות, להביא צבע לעולם, להביא ריפוי, לעורר קידמה, לפשט מצבים סבוכים, להשכין שלום וכו).

כשאדם מיישם את ייעודו, הוא רוטט, ממגנט ומושך אליו אנשים שרוצים לקבל ממנו את השירות. האדם ברגעים אלה נמצא בשיאו, חיוני ואנרגטי והכל בא לו בקלות ובדרך טבעית. כשהאדם יודע מהו ייעודו, ניתן "לתפור" את המשימה החיצונית (life mission) כלומר, את העיסוק הפיזי שיאפשר ביטוי מלא של הייעוד.

גילוי הייעוד הוא מורכב כי הוא מחייב חשיבה מה"בטן" וחיבור לאינטואיציה. במשך השנים, העמקתי ושכללתי את הכלים לגילוי הייעוד בשל החשיבות הגדולה שלו (הסיבה המרכזית לחיינו). אספתי כלים קיימים, חלקם עוקפי-מיינד וחיברתי אליהם פיתוחים אישיים שלי, לכדי שיטה שמאפשרת לכולם לגלות את הייעוד שלהם.

יצרנו סדנה שמשנה חיים. בסדנה מרתקת וחווייתית זו, אנו נעבור את כל השלבים מא' ועד ת' לגילוי הייעוד האישי של המשתתפים. נשלב הרצאות עם כתיבה, דמיון מודרך ועבודה בזוגות יחד עם אוירה חמה ואוהבת.

הסדנה מיועדת לסקרנים ואמיצים שמעוניינים לגלות את ייעודם ומצריכה במהלך הסופשבוע עבודה והשקעה עצמית!

וגם לאנשי מקצוע כמו מטפלים, מאמנים, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים המעוניינים בכלי עבודה מדהים בעבודה עם לקוחותיהם.

מנחים:

איציק רצימור, בן 50, מבכירי המאמנים והמרצים בישראל, מנהל ומקים בית הספר לאימון הוליסטי במכללת רידמן ויוצר מתודולוגיית האימון ההוליסטי.

קארן סילאין, מאמנת וסופרוייזורית בכירה, מפתחת תכניות למידה הוליסטיות ומלווה תהליכים אישיים.

עלות: 1200 ₪ (אפשר ב3 תשלומים)

59 views0 comments
bottom of page