top of page
Search

סדנאות באילת ביוני


null

היי חברים,

אהיה באילת ביוני ואעביר כמה סדנאות:

כלים שוברי שיוויון למי שלמד אימון עוד מחלום למציאות" – מיועדת לכל מי שחשוב לו לחיות חיים מלאי משמעות ואוטנטיות עוד הוראת רייקי (למי שלמד רייקי 3 ) + כל דרגות הרייקי עוד וכמובן אימונים, טיפולים, ליווי והדרכה

כלים שוברי שוויון למי שלמד אימון או עובד עם אנשים שמחפסים שינוי דרך המתאמנים שלנו מתבוננים דרך פילטר המתמקד וחווה את הפער בין מה שיש להם לבין מה שהם רוצים במגוון תחומי חייהם. לא תמיד הם – וגם אנחנו, יודעים לתת שם למקום הזה. הרי כשמדובר בחוסר, ב"מה אין", זה כמו לחפש בחשכה אחרי מה שאין לו הגדרה. איך מזהים את פער – אנחנו והם? איך נותנים לו שם? האם צריך? איך אנחנו עוזרים להם לדעת אם באמת בא להם לעשות משהו עם זה, ואז... מה עושים? נלמד שיטות שונות כדי לאבחן ולהגדיר, ליצור בהירות, לעורר מוטיבציה, לחבר את המתאמן להבנה שהוא הבוחר ושעליו לקחת אחריות ולהתחייב לחייו. התרגילים יושמו על דילמות שלכם מתוך האימונים או על אתגרים אישיים שאתם מביאים. מבין נושאי התוכנית:

  1. עתיד מצוי מול עתיד רצוי: כל תהליך מתמקד בפער הזה שבין מה שיש לנו או מה אנו חווים, לבין המקום אליו אנו רוצים להגיע. ובדיקה - האם באמת אני רוצה להגיע?

  2. מעגל החיים (נלמד כמה שיטות עבודה נוספות עם הכלי הזה)

  3. תרגילים עוקפי אמונות שעוזרים לצאת ממעגליות מחשבתנו

  4. סיבות/הרגלים/פחדים/תירוצים/הסיפור שאנו מספרים לעצמנו מול מחויבות (בהירות פנימית) ואחריות (הוצאה לפועל).

  5. האור" מול "החושך" : שניהם טובים לנו. מי/מה הם ומה הכוחות המניעים והמעכבים של כל אחד. וכמובן – מה עושים עם זה.

3 מפגשים של 3 שעות הקלק כאן

מה חשוב לך באמת? מה החלומות שלך? מהם הדברים שמניעים אותך? מה ממלא אותך במוטיבציה וחיות? האם את יודעת איפה תרצי להיות בעוד כמה שנים? איזה אנשים בחייך מעוררים בך השראה? ובאיזה אופן את/ה מעורר השראה באחרים? האם את/ה מצליח/ה להביא את הייעוד שלך לידי ביטוי בעולם ומהו יעוד בעצם? (כי זה לא מקצוע) מחלום למציאות: הסדנא הזו עבורך! אם את/ה סקרנ/ית לגלות עולם שלם ומדהים השוכן בתוכך, ליצור דיאלוג בינך לבין הסביבה ממקום של מיקוד וכוונה, ללמוד כלים יצירתיים ולא תמיד וורבליים וליישם את כל אלו בעולמך ועם אנשים אחרים, לעלות את רמת המודעות בהקשר לאחריות אישית ולהרחיב את אפשרויות הבחירה שלך: הסדנא הזו עבורך!

ימי ראשון בוקר החל מה11.6

1380 ש"ח באילת 1680 ש"ח במרכז לנושאי התוכנית הקלק כאן

3 מפגשים של 3 שעות

רייקי הינה שיטת ריפוי טבעית שמועברת על ידי הנחת ידיים על או מעל הגוף. מטרת הרייקי הינה להביא לאיזון בכל הרבדים שלנו: ברמה הגופנית, רגשית ונפשית. היתרונות שמתרגלי הרייקי מדווחים עליהם: איזון טבעי של הגוף, ריפוי, פתיחת חסימות אנרגטיות, צמיחה אישית ורוחנית, כולל שכלול היכולת האינטואיטיבית.

70 views0 comments
bottom of page